Het allerlastigst van mijn werk vind ik mezelf bekendmaken. En dan bedoel ik niet dat ik graag iedere week met mijn hoofd op tv kom (alhoewel af en toe een interview geven wel leuk is om te doen moet ik toegeven).
Nee, ik bedoel, reclame maken.
En al helemaal niet als je kijkt naar hoe de grote bedrijven reclame maken. Ik wil geen reclamespot op televisie. ik geloof ook niet dat in deze branche het werkt om de ’top 10 tips’ te volgen: Stop humor in je reclamespot, herhaal vaak, zorg voor een herkenbaar aspect (dat zeg ik, gamma).
Waar ik wel in geloof? Mond tot mond reclame. Mensen die vertellen wat ze aan je hebben gehad. En daarom vraag ik mensen die ik heb begeleid altijd 1 keer of ze een review willen schrijven. Ik stuur daarvoor een link: https://g.page/UitvaartverzorgingBijDeHand/review?rc
Je komt dan direct op mijn reviewpagina op Google.
En dan kun je schrijven wat je er van vond, en met de bekende sterren aangeven hoe ik scoor volgens jou.
Ik stel die vraag echt maar 1 keer. Aan het eind van ons traject. Omdat ik het spannend vind, en een beetje gĂȘnant (joehoe, wil je mij even een compliment maken?).
Dusse… Wil jij iets vertellen over wat je van mijn dienstverlening vond? Wil je anderen helpen in het kiezen van een uitvaartverzorger? Plaats dan ook jouw review. Hoe meer ervaringen, hoe beter mensen een beeld krijgen van wie ik ben en wat ik voor ze kan betekenen.